سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سید ابراهیم رییسی: راه حل مقابله با تهدیدات دشمنان توسل به مدیریت جهادی است

سایت خبری حقوق بان | پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

سایت خبری حقوق بان- آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در همایش مدیریت جهادی کشور گفت: بدانیم و بدانید و همه بر این هشدارهای امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و حکیم فرزانه بصیرت آفرین مان توجه داشته باشیم که تأکید کردند باید دشمن را شناخت.

وی ادامه داد: باید ترفندهای دشمنان را شناخت. ما به گستردگی همه داشته ‌هایمان در حال تهدید هستیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: ما خیلی از ذخایر مادی و معنوی و نیروی جوان کارآمد متراکمن دارد و امروز نیروهای جهادی در حوزه های مختلف کشور فعالیت می‌کنند و اینها همه داشته های کشور است.

آیت الله رئیسی افزود: امروز در این کشور نعمتهای فراوانی داریم و در حال تهدید هسیتم. برای مثال در صنعت و کشاورزی و معادن و نظام بانکی و اقتصادی در حال تهدید هسیتم حتی در نظام اجتماعی و فرهنگی و سیاسی هم ردپای تهدید دشمن وجود دارد.

وی ادامه داد: راهکار مقابله با این تهدیدات چیست؟ آیا حق عقب گرد و توقف داریم؟ به هیچ عنوان. تنها یک راه داریم آن هم پیشرفت و جلو رفتن و برداشتن گامهای مستحکم است. گامهایی همراه با صبر و تحمل و بردباری.

آیت الله رئیسی گفت: یکی از شرایط مدیریت جهادی تحمل سختی‌ها و بردباری و آماده خطر کردن در حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد: مدیریت می‌تواند در زمان تحریم خطر پذیر باشد؟ یا حرف از وجود موانع می‌زند و نامه می نویسد می گوید با فلان مانع مواجهیم!

رئیس قوه قضائیه گفت: در مدیریت جهادی باید با نگاه ما می‌توانیم همه موانع را کنار زده و نیروی مجاهد فی سبیل الله باید همه موانع دشمن ساز و ساخته دشمن را از سر راه بردارد.

آیت الله رئیسی افزود: باید آن موانعی که به انسان تلقین می‌کند که نمی‌تواند را کنار بگذارد. دشمن نشسته است که به ما بگوید نمی‌توانیم و ما نباید اینها را قبول کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن ما در حال بی اعتماد کردن جوان به خودش است در حالی که باید در مدیریت جهادی امیدوارانه حرکت کرده و جوانان را امیدوار کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در مدیریت جهادی یأس و توقف و کندی وجود ندارد. در مدیریت جهادی تولید رونق پیدا می‌کند و موانع تولید از پیش پای کارآفرین و تولید گر برداشته می‌شود.

آیت الله رئیسی افزود: در مدیریت جهادی بر گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم فائق می‌آیند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">